- Esileht
- Ostutingimused
Ostutingimused
Ostutingimustest lühidalt:
- Kättetoimetamine 2-4 tööpäeva jooksul peale tellimuse vormistamist
- Kättetoimetamise maksumus EUR 2,90 - 3,90 ( Smartposti automaat või SmartKuller)
- Toodetel on vähemalt 2 aastane tootjapoolne garantii
- 14-päevane ostust taganemise õigus
For deliveries outside of Estonia, please visit:
EU: www.smalltraveller.eu
Denmark: www.smalltraveller.dk
Finland: www.matkamuksu.com
Sweden: www.barnresebutiken.se
Ostutingimused
Hinnad
Näidatud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu , kehtivad ühe ühiku kohta (kui ei ole näidatud teisiti) ning on esitatud Eurodes (EUR). Reisipisik.ee jätab endale õiguse taganeda lepingust juhul, kui hind poes on näidatud vigasena meist olenematutel tehnilistel põhjustel. Samuti jätame endale õiguse hindu igal ajal muuta ning kohustume iga juba sooritatud ostu puhul (saadetud tellimuse kinnitus) kauba kätte toimetama ostu sooritamise hetkel kehtinud hinnaga.
Ostmine
Ostuleping jõustub hetkel, kui oled kinnitanud tellimuse ning teie e-posti aadressile saabub Reisipisik.ee andmebaasist automaatselt saadetud tellimuse kinnitus. Kõik kaubad kuuluvad Reisipisik.ee haldavale firmale Smalltraveller oü kuni sinu poolt valitud viisil makse laekumiseni meie arveldusarvele. Tellimusest on võimalik taganeda 14 päeva jooksul peale selle kättesaamist (automaadist väljavõtmist, kullerilt vastuvõtmist). Selleks palume saata meie klienditeeninduse emailile lühike tellimusest taganemise teade 14 päeva jooksul. Seejärel on sul aega toode meile tagasi saata veel 14 päeva jooksul. Tellimuse sisu vahetamise soovi korral palume teha soovitud tootele uus tellimus ning pöörduda meie klienditeenindusse, et tagastada ebasobivad tooted ilma transpordikuluta.
Kuidas osta
1. Valige välja meelepärased kaubad ja asetage need ostukorvi.Ostukorvis on võimalik tellitavate kaupade kogust muuta ning need soovi korral ostukorvist eemaldada.
2. Täitke kliendiandmete lahtrid vajalike andmetega, nõustuge/või mittenõustuge uudiskirja tellimisega, klikates vastavale ruudukesele.
3. Valige teile sobiv makseviis (Klarna deebet- ja krediitkaardimakse või Paypal)
4. Valige transpordiviis (oma pakiautomaadi valiku kinnitamiseks sisesta lahtrisse postiindeks, seejärel vali sobiv automaat. Eri transpordiviiside hinnad on näidatud eraldi).
5. Tutvuge ja nõustuge ostutingimustega, seejärel kinnitage tellimus vajutades "kinnitan tellimuse" lahtrile.
6. Ekraanile kuvatakse teie tellimuse number ja tellimuse kinnitus. Tellimuse kinnitus saadetakse ka teie poolt antud e-posti aadressile koos kõigi asjassepuutuvate andmetega. Kui andmetesse on mingil põhjusel tekkinud või sattunud viga, palume koheselt ühendust võtta meie klienditeenindusega.
7. Tellimus kuulub täitmisele peale tellimuse kinnitust ja makse laekumist, järgmisel tööpäeval. Kui mingil põhjusel tellimuse täitmine viibib või tekib selle täitmisel ootamatuid takistusi, võtame sinuga koheselt ühendust.
Isikuandmed
Tellimuse sooritamisel sisestad sa kliendina oma iskuandmed meie kliendiandmebaasi, et saaksime sinu ostetud kauba Sulle kohale toimetada ning soovi korral uudiskirju saata. Me seisame hea selle eest, et sinu isikuandmed ei satuks kolmandate osapoolte käsutusse ega neid ei kasutataks mingil muul kui sinu poolt volitatud eesmärgil.
Piirangud
Reisipisik.ee esitab poes informatsiooni kaupade, hindade ja ostutingimuste kohta võimalikult täpselt. Siiski jätame endile õiguse tahtmatute eksituste korral tekstis, hindades või piltides neid korrigeerida. Pildid kaupadest on illustreeriva iseloomuga, kuid oleme nad valinud selliselt, et nad esitaksid kauba tegelikku väljanägemist ja kasutusotstarvet nii täpselt kui vähegi võimalik. Jätame endile õiguse muuta hindu ning ostu-ja kättetoimetamise tingimusi ette teatamata. Juba sooritatud ostu puhul kehtivad ostu sooritamise hetkel kehtinud hind ja tingimused.
Vanus
Seadus näeb ette, et ostjaks peab olema täisealine vähemalt 18-aastane isik, noorematel ostjatel palume ostu sooritamisel kasutada oma vanema või eestkostja abi.
Maksetingimused
Deebet- või krediitkaardimakse
Saad oma ostu turvaliselt sooritada VISA, Mastercard või American Express deebet- või krediitkaardiga. Kaardimakseid haldame me koostöös rahvusvaheliselt tunnustatud Klarna AB ja Paypal maksesüsteemidega. E-poes ostu sooritamise hetkel debiteeritakse kaardilt ja ühtlasi sinu kaardiga seotud pangakontolt ostusumma. Kaupmehe, Klarna AB ja Paypali vahel liikuvad kaardi andmed ei ole kaupmehele ega kolmandatele osapooltele nähtavad ega kasutatavad tänu turvalisele SSL-protokolliga kaitstud ühendusele.
Pangaülekandega tasumine
Kui soovid ostu sooritada pangaülekandega, palume, et võtaksid meiega sel teemal ühendust, et saaksime tooted broneerida ning vajadusel arve koostada. Oü Smalltraveller pangakonto Swedbankis : EE892200221052541118. Makse laekumise järel saadame kauba teele Sinu poolt valitud kättetoimetmise viisil. Igat laadi küsimuste ja erisoovide korral palun võta meiega ühendust klienditeeninduse telefonil 6559004 või e-posti teel: reisipisik@smalltraveller.eu
Kättetoimetamise tingimused
Kättetoimetamise viis
Reisipisik.ee pakub erinevaid kauba kohaletoimetamise viise, ostu sooritamisel saad valida Sulle sobivaima variandi kättetoimetamise mugavust arvesse võttes. Teeme koostööd SmartPostiga, võimalik on kaup tellida Smartposti võrgustikku kuuluvatesse pakiautomaatidesse või otse kulleriga tellimuses antud aadressile. Juhul, kui transpordimeetodidks on valitud pakiautomaat , kuid saadetis ei mahu automaati oma mõõtmete tõttu, saadetakse pakk Sinu poolt tellimuses näidatud aadressile kulleriga kohale. Kuller helistab sulle enne kauba kohaletoimetamist.
Kättetoimetamise aeg
Kasutame tellimuste saatmiseks kohalikku logistikapartnerit. Kauba saabumine tellijani võtab enamasti 2-4 tööpäeva, arvates tellimuse kinnitusele (makse laekumisele) järgnevast tööpäevast.
Kättetoimetuse hilinemine
Reispisik.ee teeb kõik endast sõltuva, et Sinu ostetud kaup jõuaks kohale lubatud ajal. Kui peaks juhtuma meist sõltumatu viivitus postiteenuse osutaja või mõne muu ettenägematu teguri tõttu, palume sind sellest koheselt teavitada. Kauba üle 4-tööpäevase hilinemise korral on sinul kliendina õigus ostust taganeda ilma kuludeta.
Maad
Saadame kaupu soovi korral ka Rootsi, Taani, Soome, Lätti, Leetu, Hollandisse, Belgiasse, Luksemburgi, Austriasse, Saksamaale, Iirimaale ja teistesse EU riikidesse. Kui soovid kauba saada mõnda neist riikidest, siis palun kasuta tellimiseks meie sõsarpoodi www.smalltraveller.eu
Hinnad
SmartPosti pakiautomaadi teenuse hind on alati EUR 2,90, kulleriga uksele teenuse hind EUR 3,90. Täpsema info pakiautomaatide (pakipoodide) asukohtade ja saadetiste aadressile kättetoimetamise tingimuste kohta leiad www.smartpost.ee kodulehelt. Poe kassas saad endale sobivat pakiautomaati valida, sisestades otsingulahtrisse soovitud postiindeksi ning kinnitades avanevas rippmenüüs sulle sobiva automaadi.
Väljavõtmata pakid
Väljavõtmata pakki ei loeta tagastuseks. Väljavõtmata paki puhul jätame endile õiguse arvata tagastamisele kuuluvast summast maha nii kauba väljasaatmise- kui tagasisaamisega seonduvad postikulud, kokku EUR 5,80.
Pakendi vigastused transpordil
Saadame oma klientidele teele vaid terveid kaupu vigastamata pakendites. Kui kaupa kätte saades on pakil nähtavad vigastused, palume sul esmaselt pöörduda pretensiooni esitamiseks kaupa transportinud firma esindusse. Kui vigastada on saanud transpordikarbi sees olev pakend ning seetõttu ka toode, võta palun ühendust meie klienditeenindusega: reisipisik@smalltraveller.eu.
Pretensioonide esitamine ja toodete tagastamine
Üldist
Oü Smalltraveller vastutab veebipoes müüdavate toodete nõuetelevastavuse ja korrasoleku eest ning sellekohaste pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Kaebuse puhul palume pöörduda meie poole koheselt, kuid mitte hiljem kui 2 kuud pärast puuduse ilmnemist, kas e-posti teel reisipisik@smalltraveller.eu või klienditeeninduse telefonil 6559004. Toodet ei loeta nõuetele mittevastavaks järgmistel juhtudel:
1. Ostja poolt rikutud toote halvenemise puhul
2. Toote kasutusjuhises näidatud viisil mittekasutamisest või hoolduse tegematajätmisest tingitud puuduste ja vigastuste puhul
3. Toote mittesihipärasest kasutamisest tingitud vigastuste puhul
Toote mittevastavusest nõuetele oled Sa ostjana kohustatud teatama koheselt ning hiljemalt 60 päeva jooksul Reisipisik.ee klienditeenindusse. Sellisel juhul on Sul õigus nõuda toote parandamist, selle asendamist korras tootega või toode tagastada, kui seda ei ole võimalik parandada ega asendada. Palume Sind puuduse tuvastamisel meiega ühendust võtta enne kauba tagastamist, et oleksime teadlikud puudusest ning saaksime pakkuda alternatiive. Puudusega toote saab tagastada allpool antud aadressile:
Smalltraveller OÜ
Järvevana tee 9
11314 Tallinn
Tellimusest taganemine & kauba tagastamine 14 päeva jooksul
Vastavalt EU seadustele on ostjal õigus oma tellimusest ilma põhjenduseta taganeda 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist. Palume saata ostust taganemise teade meile vabas vormis e-maili teel: reisipisik@smalltraveller.eu. Palume toode seejärel tagastada kasutamata ja vigastamata kujul (seda mitte muul kujul kasutades kui on vajalik toote sobivuse kontrollimiseks) ning koos siltidega, vigastamata originaalpakendis. Kasutades kaupa 14 päevase taganemise- ja tagastamisõiguse aja jooksul muul eesmärgil kui kauba sobivuse ja kirjeldusele vastavuse määramiseks, vastutab ostja kauba väärtuse vähenemise eest.
Tellitud kaubal on lisaks seadusest tulenevale ostust taganemise õigusele ka 14-päevane tagastamisõigus kauba kättesaamisest alates. Sel juhul pole me sinult ostust taganemise teadet saanud ning oled sellegipoolest kauba meile tagasi saatnud 14 päeva jooksul peale selle kättesaamist. Tagastuste käsitlemine ja seejärel raha tagastamine kliendile toimub hiljemalt 14 päeva peale tagastatava kauba meile saabumist.
Sinule saabunud paki uksekoodi abil on võiamlik ka pakki tagastada, valides automaadi menüüs "tagastus" ning kasutades saabunud paki koodi. Kood kehtib toote tagastamiseks pakiautomaadi kaudu 14 päeva jooksul paki kättesaamise päevast alates. Jälgi pakiautomaadis täpseid juhiseid. Palume tagastatavale tootele lisada vabas vormis tagastusleht koos tellimuse numbri, tellija nime ja tagastatava toote koodiga. Kui pakk ei mahu automaati, võta palun meiega ühendust klienditeeninduse e-posti teel: reisipisik@smalltraveller.eu ja me saadame Sulle juhised kulleri tellimiseks.
Meie poolt kinnitatud ja juba makstud tellimuse täitmise protsess algab peale tellimuse kinnitamist. Peale kauba kättesaamist on võimalik kasutada 14-päevast lepingust taganemise õigust (saada sel juhul meile e-mailile taganemisteatis) või tagastusõigust 14 päeva jooksul tellimuse kättesaamisest. Vastuvõtmata (meile kliendi poolt vastuvõtmata kujul tagasi tulnud) tellimuse puhul peame tagastatavast summast kinni nii tellimuse välja- kui tagasisaatmisega kaasnevad postikulud, kokku 5,80 EUR. Tavapärase kauba koodi abil tagastamise postikulud (nii ostust taganemisel kui tagastuse puhul) EUR 2,90 kannab ostja. Kogu tellimuse tagastamise puhul jääb tellimuse algne väljasaatmise postikulu seadusjärgselt Smalltraveller oü kanda, osalise tagastuse puhul aga proportsionaalselt tagastatavate toodete arvuga (näiteks kahest tootest ühe tagastamisel, tagastame poole algsest saatmiskulust). Tasaarveldame kõik postikulud tagastusmakse vormistamisega samal ajal.
Force Majeure
Reisipisik.ee ei võta vastutust kauba hilinemise, hävinemise, vigastuste vms. eest juhul , kui need on tingitud vääramatutest jõududest, nagu näiteks looduskatastroofid, sõjad, rahvarahutused, riigipöörded, streigid jne.
Cookies (küpsised)
Küpsis on väike tekstifail, mille külastatav veebilehekülg Sinu arvutisse salvestab. Meie kasutame küpsiseid selleks, et võimaldada külastajatele juurdepääs erinevatele lehe funktsioonidele ja salvestada statistikat jms. Sina ise saad seadistada oma arvuti küpsiseid blokeerima, kuid sel juhul pole kindel, et saad kõiki meie lehel leiduvaid funktsioone kasutada. Küpsiste blokeerimise toiming sõltub sellest, millist brauserit kasutada.
Isikuandmed ja privaatsus
Reisipisik.ee hoiab ning kasutab Sinu isikuandmeid suure ettevaatuse- ja tähelepanuga. Tellimuse täitsmise ja kauba kohaletoimetamise eesmärgil usaldame osa Sinu isikuandmetest ka kolmandatele osapooltele. Kõigil muudel juhtudel säilitame andmeid oma andmebaasis ning kasutame vaid Sinu poolt volitatud eesmärgil. Privaatsuse ja isikuandmete kaitse kohta saad lähemalt lugeda eradi lehel " Privaatsus ja andmekaitse".